Violin

Violinen er det mindste i strygerfamilien. Man kan spille mange forskellige slags musik på en violin. Violinen kan bruges alene, men den er rigtig god til sammenspil og i orkestre. Man kan spille folkemusik og kammermusik og i store orkestre. Violinen kan næsten det hele.

Violin

Hvis du gerne vil lære at spille violin, kan det være indgangen til en masse spændende musikoplevelser.

Man kan starte med at spille violin når man er 4-5 år. Man kan gå til soloundervisning eller på hold 2-3. På kulturskolen har vi flere strygeorkestre som man naturligt indgår i.

Du kan leje et instrument af Kulturskolen.

Violin - Suzuki undervisning

På Kulturskolen har du også mulighed for at blive undervist i violin efter Suzuki-metoden.

Det er sjovt og legende at lære at spille efter Suzuki, og barnet kan starte allerede i 3-4 års alderen.

Man går til undervisning 1 gang om ugen alene, og så vil der også være fællestimer, hvor flere elever spiller sammen, hvor vi har det sjovt.

Undervisere

Gå til side der omhandler Kirstine Frost Jessing