Tilbud i skolerne

Vi er hele kommunens kulturskole. Du finder os på næsten alle skoler.

Du kan gå til musik, møde kulturskolens lærere i din almindelige undervisning eller måske have glæde af skolekor eller skoleorkester.

Undervisning på skolerne

Mange af de fag, du kan gå til på kulturskolen, kan du også få ud på din egen skole.

Instrumentalundervisning, sammenspil, forskole og kor. Se her, hvad vi tilbyder på din skole.

Skoletjenesten

Vi samarbejder også med  lærere ude på skolerne.

Folkeskolens lærere kan bestille forløb med kulturskolens lærere på hjemmesiden ude.nu. Eller ringe ind, hvis de har en god idé, som endnu ikke er prøvet.

Kig forbi og se de mange tilbud.

Vi har musikklasser på mange skoler - violin, trompet, saxofon, keyboard . Og der er plads til flere.

Kulturtalentklassen

Vil du mere med din kunst, samtidigt med du går i folkeskolen?

Urban skole Rørkjær samarbejder med Kulturskolen om Kulturtalentklasser, hvor du kan gå i 7.-9. klasse, samtidigt med at du dyrker din interesse for forskellige kunstarter.