Musik i 3. - 4. klasse

Går du i 3. eller 4. klasse, og har du været med til Rundt i Musikken?  Det kan også være, at du aldrig har spillet på et instrument før, og har lyst til at komme igang?

Instrumenthold 3. - 4. klasse

På Instrumenthold 3.-4. klasse kan du vælge dit yndlingsinstrument og gå til det med andre på din alder.

Instrumenthold 3.-4. klasse vil blive oprettet på skoler og i Kulturskolens lokaler, alt efter hvor der er tilmeldinger og hvor instrumentallærerne har mulighed for at komme. Det kan vi altså ikke sige præcis endnu.

I kan i kommentarfeltet i tilmeldingen skrive ønske om på hvilken skole i gerne vil have, at undervisningen skal finde sted.
Hvis I har en kammerat, der tilmelder sig Instrumenthold 3.-4. klasse, som I ønsker undervisning sammen med, kan det også skrives her.

Husk, at undervisning i sammenspil og kor er gratis, når du går til instrumentalundervisning i Kulturskolen.

Koordinator

Gå til side der omhandler Kathrine Smitshuysen

Kathrine Smitshuysen

Musik - kor, legestue og musikalsk forskole