Slagtøj og trommer

Slagtøj er alle de instrumenter, man skal slå på. Her et nogle af de instrumenter, du kan møde.

P.S. Her får du ros for at slå i timerne.

Slagtøj og trommer

Man kan starte på trommer meget tidligt. Så snart du kan nå ned fra en trommestol til stortrommepedalen. Sådan næsten.

Det er en god ide at starte til trommekorpset, men du kan også sagtens melde dig til soloundervisning i trommesæt med det samme.

Marimba

En marimba er en kæmpestor xylofon. Man spiller på den med køller, og den har en vidunderlig blød klang.

Man kan øve hjemme på et klaver, indtil man får sig en marimba selv.

Congas

Congas bruges til meget latinamerikansk musik. Det svinger for vildt, når du får styr på dem.

DrumKids

For piger og drenge, der bare elsker at tromme!

Gennem trommer, lege, stomp, dans og sammenspil, udforsker vi musikkens univers og lægger fundamentet for en en livslang glæde ved musik og rytme.

Op til 10 elever på holdet. Vi opretter holdet, hvis der er flere end 5 elever.

Gå til side der omhandler Henrik Strandfelt

Henrik Strandfelt