Rørkjærkoret

Koret har en lang og stolt historie bag sig. Det blev stiftet helt tilbage i 1965!

Men vi er slet ikke gammeldags. Vi synger både gammelt og nyt.

Går du i 3. - 5. klasse kan du synge med i Juniorkoret.

Rørkjærkoret er for 5. klasse og opefter.

I Rørkjærkoret lærer du at bruge krop og stemme, du synger og optræder sammen med andre sanginteresserede, vi synger koncerter og tager på korture. Koret tager på en årlig udenlandstur. Vi har små ture med overnatning i Danmark, hvor juniorkoret er med.

Rørkjærkorets leder er Kathrine Smitshuysen. Har du spørgsmål kan du kontakte hende.

Kulturskolen har en fast akkompagnetør som er uddannet som pianist og klaverlærer ved Esbjerg Kulturskole.

Vil du gerne være med? Tilmeld dig her, så bliver du indkaldt til en optagelsesprøve. Det er ikke så farligt, som det lyder. Kathrine er supersød.

Optagelsesprøven foregår efter aftale med Kathrine Smitshuysen, som kontakter jer.

Ved optagelsesprøven deltager kun dig og Kathrine. Der skal ikke forberedes noget.

Gå til side der omhandler Kathrine Smitshuysen

Kathrine Smitshuysen

Musik - kor, legestue og musikalsk forskole

Gå til side der omhandler Marianne La Cour