Ledige stillinger

Kom og vær en del af en spændende Kulturskole med herlige kolleger og vakse elever.

Kulturskolesekretær til herlig arbejdsplads

Kulturskolen Esbjerg dækker hele Esbjerg kommune. Vi har cirka 2.000 elever og berøring med langt flere gennem skoler og dagtilbud. Og nogen skal jo have styr på alt det. Det kan måske være dig – sammen med de øvrige i sekretariatet.

I sekretariatet møder du dagligt lærere, elever, forældre og samarbejdspartnere. Du får en alsidig rolle, hvor du skal håndtere mange forskellige opgaver og henvendelser. Det er dig, der har styr på, hvilke elever, der går på hvilke hold og du skal hjælpe lærere, elever og forældre med deres administrative udfordringer.

Skolens administration består af kulturskoleleder, souschef, tre administrative medarbejdere, faglige koordinatorer af vores afdelinger og grundkurser.

Arbejdsopgaver:

Besvarelse af henvendelser i reception, på mail og telefon
Elevadministration
Instrumentadministration
Indkøb
Booking

Kvalifikationer:
Stillingen er dækket af HK-overenskomst. Men der er mange indgange til stillingen. Du skal have flair for administration og brug af IT, men det vigtigste er, at du har gåpåmod og kan lide mange og forskelligartede opgaver. Det er en fordel hvis du har erfaring med kommunale systemer og evner at arbejde systematisk og følge opgaver til dørs. Overblik, selvstændighed og venlighed. Så kommer vi langt.

Har du særlige kompetencer inden for f.eks. personale- og lønadministration, bogholderi, IT eller kommunikation er der mulighed for at bringe det i spil. Vi hører også gerne fra dig, selvom der er opgaver, du endnu ikke har erfaring med.

Så hvis du ville kunne udlevere lidt plaster og tage telefonen for at forklare vores tilmeldingsprocedure på engelsk, nulstille en læreradgangskode og have styr på hvem der er i store sal i eftermiddag – alt sammen med et smil – så har vi et job til dig.

Løn-og ansættelsesvilkår
I henhold til HKs overenskomst efter principperne i Ny Løn.

Stillingen er i udgangspunktet 32 timer om ugen, men da vores feriekalender følger folkeskolernes, vil den ugentlige arbejdstid ligge på omkring 34 timer pr. uge. Til gengæld vil du have fri/ferie i henhold til skoleåret i Esbjerg Kommune.
Søger du en større eller mindre stilling, hører vi også gerne fra dig.

Ved ansættelse i stillingen bliver straffeattest og børneattest indhentet.

Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen.

Hvis du overvejer at flytte efter jobbet, så vær opmærksom på, at tilflytterservice garanteret kan hjælpe dig godt på vej. Se mere på http://www.nyiesbjerg.dk

26. april 2024

Der afholdes ansættelsessamtaler den 29. april 2024

Går du videre efter ansættelsessamtale, vil der blive indhentet referencer fra nuværende og/eller tidligere arbejdsgiver, hvis du fortsat er i betragtning til stillingen. Du vil blive informeret inden, at der bliver indhentet en reference.

Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på "send ansøgning" nederst og vedhæft din ansøgning, CV og relevant dokumentation.

Musikpædagoger.

Er der noget for dig her:

• Musikpædagog til mindre børn. Musikalsk legestue, børnehold i musikalsk forskole (0. og 1. klasse) og Rundt i Musikken (instrumentalt rotationsforløb for 2.klasse) Du bliver en del af en helt særlig faggruppe som betyder meget for Kulturskolen, og som netop har fået en ”Småbørns og indskolingskoordinator” tilknyttet.
  • Sangkonsulent. Som sangkonsulent skal du understøtte en rød tråd i institutionernes sangpraksis og sammen med vores anden sangkonsulent udvikle nye sang og kortilbud (7,5 t/ugen)
  • Lærer i trommer, solo og småhold - evt også MGK
  • Rytmisk klaver, solo og småhold evt også MGK.
  • Rytmisk guitar, begynder og øvede.
  • Sanglærer i rytmisk sang og i sangskrivning på Rørkjær Skole og på Fanø.
  • Klassisk kontrabaslærer

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Kulturskolens Souschef Kristian Ravn tlf. 21 51 60 26.

I ansøgningsprocessen får du mulighed for at tilkendegive, hvilke af ovenstående stillinger du ønsker at søge.

Fredag den 17. maj 2024.

Vil du undervise i dans hos os?

For de mindste og for k-klasserne

Vores allermindste danseelever mangler en at lege og danse med til faget ”miniballet” og vores kulturtalentklasse mangler en danselærer.

Hvis du har andre spændende ting at tilbyde inden for dans, hører vi også meget gerne om dem.
Se opslag for flere detaljer

Fredag den 17. maj 2024

MGK-undervisere

Vil du undervise vores dygtigste elever?

Timetallene og sammensætningen af timerne er vi åbne for. Hvis du er den rette, vil vi sammensætte stillingen så den passer til dig. Du kan også kombinere MGK-stillingen med andre timer i vores musikafdeling.

Vi søger:

• Lærer i trommer
  • Lærer i rytmisk klaver (hovedfag og bifag)
  • Lærer i rytmisk sammenspil

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til kulturskoleleder Inger Moltesen Fogh tlf.  20 11 34 75.

Fredag den 17. maj 2024