7.-10. klasse (og op til 25 år)

Har du tegnet i alle dine hæfter i skolen og gået til billedkunst i 100 år?  Eller er kunst virkelig bare interessant, men du har aldrig rigtig fået taget dig sammen til at gøre mere ved det? Uanset dine forudsætninger, skal du da bare få meldt dig til vores hold.

Vi arbejder med tegning, maleri, grafik og skulpturer.  Måske har du ideer til udtryk eller materialer, vi skal arbejde med?

Uanset om du arbejder med en opgave, eller med et helt frit udtryk, tør vi godt love, at vi kan udfordre dig.  Stille de gode spørgsmål, der får dig til at vokse som kunstner, og som får ideerne til at risle frem.  Og mens du arbejder, kommer dine hænder stille og roligt til at kende materialer og teknikker, der kan bruges til at få ideerne til at finde deres form ude i virkeligheden.

En gang om året tager vi af sted sammen og besøger en kunstner, et museum eller et galleri.  Skal du med?

7.-10. klasse Mandag kl. 17.00-19.30

På Kulturskolen Esbjerg, Islandsgade 50, 6700 Esbjerg, C-fløjen.

30 gange a 150 minutter incl. pause

Underviser Betina Leth Trampedach

7.-10. klasse Tirsdag kl. 17.00-19.30

På Kulturskolen Esbjerg, Islandsgade 50, 6700 Esbjerg, C-fløjen.

30 gange a 150 minutter incl. pause

Underviser Betina Leth Trampedach